خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

شرایط خدمات پس از فروش هر کالا در قسمت توضیحات آن ذکر شده است. در صورت عدم ذکر شرایط گارانتی در قسمت توضیحات کالا، این بدان معناست که فروشگاه مرکز خرید خدمات پس از فروشی برای آن کالا ندارد.

شرایط کالای مرجوعی :

اگر کالایی که به دست شما رسیده، ضربه خورده و یا از کار افتاده باشد و یا بسته بندی کالای دریافتی را به هیچ شکل باز نکرده باشید. ، کالای شما شرایط ارجاع را دارد.

نحوه ارجاع : 

هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا به فروشنده اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی کالا تعمیر و یا جایگزین می گردد. در صورت گذشت بیش از ۴۸ ساعت از زمان دریافت کالا وجود نقص و عیب در کالای دریافتی پذیرفتنی نیست. و اگر تمایل داشتید کالای باز نشده و مصرف نشده را مرجوع کنید تا ۷ روز فرصت دارید تماس بگیرید و نسبت به پس دادن کالا اقدام لازم را انجام دهید. در راستای پس دادن کالای خود بایستی تمامی قطعات و اجزا کالا پس داده شود. بنابراین کالا بایستی در وضعیت و شرایط روز نخست به شرکت بازگردانده شود.

هزینه لغو سفارش : 

تا زمانی که سفارش برایتان ارسال نشده است، فرصت دارید، سفارشتان را لغو کنید. در این صورت هیچ هزینه‌ ای بر عهده شما نخواهد بود.
خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و درصورت نیاز هزینه بیمه نیز به عهده خریدار میباشد.

خریدار موظف است مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا به صورت نقد بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه درموعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.

نويسنده : تاريخ خبر : 1392/04/22 - 14:37:13 گروه خبري : اخبار